Ledenbijeenkomst

Wijkcentrum Kerk en Zanen, Alphen a/d Rijn Oude Wereld 51, Alphen a/d Rijn

ledenbijeenkomst in Alphen aan den Rijn, Buurthuis Kerk en Zanen, De Oude Wereld 51. Aanvang 10.00 uur. Spreker is Wim Snoeijer die vooral aandacht zal besteden aan Clematis maar daarnaast zijn eigen “kuipplanten” zal behandelen o.a. Agapanthus, Lycoris, xFatshedera en nog zowat.

Ledenbijeenkomst Regio West

Wijkcentrum Kerk en Zanen, Alphen a/d Rijn Oude Wereld 51, Alphen a/d Rijn

Presentatie door Jan van Dijk over Zuid-Afrikaanse bollen. Daarnaast komen ook o.a. bestuurlijke en organisatorische aangelegenheden aan de orde.

Ledenbijeenkomst Regio West

Ledenbijeenkomst regio West

Wijkcentrum Kerk en Zanen, Alphen a/d Rijn Oude Wereld 51, Alphen a/d Rijn

De ledenbijeenkomst vindt plaats in wijkcentrum Kerk en Zanen, De Oude Wereld 51 Alphen aan den Rijn. Parkeren aan De Evenaar. Aanvang: 10.00 uur. Paul en Hiltje Maas vroeger werkzaam in de Botanische Tuin Utrecht verhalen over “55 jaar plantenjacht in het oerwoud”.

Algemene Ledenvergadering Regio West

Wijkcentrum Kerk en Zanen, Alphen a/d Rijn Oude Wereld 51, Alphen a/d Rijn

Regio West houdt op 1 oktober de Algemen Ledenvergadering in Wijkcentrum Kerk en Zanen, Oude Wereld 51 in Alphen a/d Rijn. Ernst Kamphuis, hortulanus van de Botanische Tuin Delft geeft een presentatie over hedychiums. Om 10.00h staat de koffie klaar.