bezoek tuinen Het Loo

Het Loo. Wim Zieleman leidt ons rond in de tuinen van Het Loo.

Plantjesdag regio West

plantjesdag bij Piet Keijzer en Jan van Dijk in De Lier Piet en Nel Keijzer Burgerweg 23 2678NV De Lier Jan en Nel van Dijk Oudecampsweg 22a 2678KP De Lier

Algemene Ledenvergadering Regio West

Wijkcentrum Kerk en Zanen, Alphen a/d Rijn Oude Wereld 51, Alphen a/d Rijn

Regio West houdt op 1 oktober de Algemen Ledenvergadering in Wijkcentrum Kerk en Zanen, Oude Wereld 51 in Alphen a/d Rijn. Ernst Kamphuis, hortulanus van de Botanische Tuin Delft geeft een presentatie over hedychiums. Om 10.00h staat de koffie klaar.

Bezoek Alpine tuin, Botanische tuin Utrecht

Plaats: Botanische Tuinen Utrecht, Budapestlaan 17, Utrecht. www.uu.nl/botanischetuinen Parkeren: bij P+R transferium De Uithof. Je kunt dan gratis met de tram/bus naar de tuinen (en daarna de stad in). De afstand tot de tuinen is ook te voet af te leggen. Verzamelen: bij de hoofdingang Aanvang excursie: 10.30 uur. De rondleiding wordt verzorgd door Connor […]

Ledenbijeenkomst Regio West

Wijkcentrum Kerk en Zanen, Alphen a/d Rijn Oude Wereld 51, Alphen a/d Rijn

Presentatie door Jan van Dijk over Zuid-Afrikaanse bollen. Daarnaast komen ook o.a. bestuurlijke en organisatorische aangelegenheden aan de orde.

Bezoek Almere Jungle en Onze Volkstuin

Almere jungle, een dierenpark waar vogels, zoogdieren, vissen, reptielen, insecten en ongewervelde dieren leven. Daarna wordt Onze Volkstuin, een begrip in Almere, bezocht. Het is een concept dat de interesse heeft van veel andere Nederlandse steden en ook het buitenland kijkt geboeid naar de ontwikkeling.

Ledenbijeenkomst Regio West

Ledenbijeenkomst

Wijkcentrum Kerk en Zanen, Alphen a/d Rijn Oude Wereld 51, Alphen a/d Rijn

ledenbijeenkomst in Alphen aan den Rijn, Buurthuis Kerk en Zanen, De Oude Wereld 51. Aanvang 10.00 uur. Spreker is Wim Snoeijer die vooral aandacht zal besteden aan Clematis maar daarnaast zijn eigen “kuipplanten” zal behandelen o.a. Agapanthus, Lycoris, xFatshedera en nog zowat.