Tuinenbezoek

18 september

Onderstaande tuinen worden bezocht:

• Hof te Ruurlo, Borculoseweg 40, Borculo
    Hof te Ruurlo is een verrassende tuin van 1100 m2 in de bebouwde kom van Ruurlo. De tuin is door muurtjes, hagen en andere objecten ingedeeld waardoor je het idee krijgt dat de tuin vele malen groter is. Rozenbogen en pergola’s zijn behangen met vele verschillende soorten klimplanten, vaak hele bijzondere. Er is een ruim assortiment planten te koop.
  • Trudy  Welman, Julianastraat 17, 7161 CP Neede
    Trudy is lid van de cactus vereniging; behalve de cactussen heeft zij ook een rotstuin.Leden van andere regio’s die graag met een excursie mee willen kunnen zich aanmelden bij het secretariaat: ned.kuip.ver.oost@gmail.com

Leden van andere regio’s die graag met een excursie mee willen kunnen zich aanmelden bij het secretariaat: ned.kuip.ver.oost@gmail.com.

Datum:
18 september