Plantenveiling

Café Keulen, Schoolstraat 3, Klimmen

Jaarlijkse plantenveiling van VFKL, fuchsia en kuipplantenliefhebbers, in Klimmen

Ledenbijeenkomst regio Zuidoost

Zalencentrum Aldenghoor, Haelen , Nederland

ledenbijeenkomst met diverse activiteiten zoals stekken, enten, etc.

busreis naar open plantendagen bij Kasteel Hex (B)

De regio organiseert een busreis naar het Gardenfestival Kasteel Hex in Heers en daarna Tuincentrum Genk. Deze reis kost €32,00 p.p. Opgeven bij Wim Rutten Na afloop diner in Trefcentrum Aldenghoor.

Excursie naar Flores in Terra

Excursie naar Flores in Terra, Melderslo op 6 juni 2022   Ook dit jaar bezoeken wij met eigen vervoer de open dag van kuipplantenkwekerij Flores in terra in Melderslo. Wij zijn er van 10.00 tot 12.00 uur. Opgeven bij Wim Rutten. Wij kunnen hier prachtige kuipplanten kopen voor redelijke prijzen.

Busreis naar Kwekerij Zeelenberg

Busreis naar Kwekerij Zeelenberg, Dongen en TropicallookGarden in Heist o.d. Berg   De regio organiseert een mooie busreis naar Kwekerij Zeelenberg in Dongen en TropicallookGarden in Heist o.d. Berg. Deze reis kost € 32,00 p.p. Opgeven bij Wim Rutten.

Jaarlijkse kuipplantenveiling

Zalencentrum Aldenghoor Kasteellaan 7A, Haelen, Nederland

Ledenbijeenkomst met jaarlijkse veiling van mooie kuipplanten. Voor een leuke prijs zijn vandaag prachtige planten van leden te koop. Iedereen is welkom: ook niet-leden!  Kijkkwartiertje vanaf 13.45. De veiling begint om 14.00 uur. in Trefcentrum Aldenghoor

Tuinenreis naar Denemarken