Excursie naar Imkerij van Treesje en Henk

Excursie naar Imkerij van Treesje en Henk in Vlodrop op 23 juli 2022 23 juli @ 14:00 - 16:30 Wij bezoeken de imkerij van Treesje en Henk in Vlodrop. Tevens hun prachtige groente en fruittuin die er tegenover ligt. Graag opgeven bij Wim Rutten. Details volgen nog!

Ledenbijeenkomst

Zalencentrum Aldenghoor, Haelen , Nederland

Ledenbijeenkomst 2 september: Denemarken 2 september @ 19:00 - 22:30 Ledenbijeenkomst met lezing over Tuinenreis naar Denemarken door Wim Rutten. Als afsluiting wederom een verloting van mooie kuipplanten. Iedereen is welkom, ook niet-leden!

Lezing Albrecht Brand van Flores in Terra

Zalencentrum Aldenghoor, Haelen , Nederland

Ledenbijeenkomst in Trefcent Aldenghoor, Kasteellaan 7a in Haelen van 19.00h tot 22.00h. Met een lezing door Albrecht Brand van Flores in Terra. Als afsluiting de verloting van mooie kuipplanten

Tuinenreis naar Wales

Heb je interesse  of vragen neem dan contact op met Wim Rutten  0475-533446 of mail wimrutten2@gmail.com

Bezoek kwekerij Morning Glory en Piet Panthus

In samenwerking met de VFKL busreis naar Kwekerij  Morning Glory  in Aalsmeer en naar Piet Panthus in Hillegom. Klimmen-Haelen 8.00-9.00 uur Haelen-Aalsmeer (Morning Glory) 9.00-11.00 uur Morning Glory 11.00-12.30 uur Aalsmeer-Hillegom 12.30-13.00 uur Hillegom (Piet Panthus-Agapanthuskwekerij) 13.00-14.30 uur Hillegom -Haelen 14.30-16.30 uur Haelen-Klimmen 16.30-17.30 uur.

Veiling van kuipplanten

Zalencentrum Aldenghoor, Haelen , Nederland

Regio  ZuidOost  organiseert op za 1 juli weer de jaarlijkse veiling/verkoop van kuipplanten in trefcentrum Aldenghoor in Haelen. Een groot aantal verschillende (sub)tropische planten, kweekproducten van de eigen leden  worden aangeboden. Iedereen is van harte welkom om te komen kijken, te bieden, en te kopen. Aangeboden worden o.a. Oleanders, abitulon ,pellargonium fuchsia’s yucca, en nog veel […]

Nieuwjaarsbijeenkomst

Zalencentrum Aldenghoor, Haelen , Nederland

nieuwjaarsbijeenkomst met jaarverslag, financieel verslag en bestuursverkiezing. Terugblik op de tuinenreis 2023.

Ledenbijeenkomst

Zalencentrum Aldenghoor, Haelen , Nederland

Ledenbijeenkomst in trefcentrun Aldeghoor in Haelen Met een lezing door een medewerker van ECO STYLE over hun producten en hoe op een ecologische manier te bemesten ongedierte en onkruid te bestrijden. Verder het tweede deel van het jaaroverzicht door Wim Rutten In de pauze lotenverkoop En op het einde de verloting.